26+ Rögle Dammar

26+ Rögle Dammar. Hardeberga church is situated 2 km west of rögle dammar. Rögle dammar är fem bredvidliggande dammar i skrylleområdet i lunds kommun och ingår i kävlingeåns huvudavrinningsområde.

Mårten testar - regnbågsfiske i Rögle dammar - YouTube
Mårten testar - regnbågsfiske i Rögle dammar - YouTube from i.ytimg.com
Jag har varit 3 dagar nere i skåne som avslutning på årets semester. Vi tackar för förtroendet och hoppas på. Den 20 mars var det säsongspremiär i rögle dammar.

Vill du synas på rögle dammar i södra sandby?

Ingen fiskeresa men jag testade och kollade lite fiske därnere ändå. Paul zentos podcast 533 @ rögle dammar shore evening( dalby, s ) 18 05 2018. Ja då har jag nött på ytterligare några dagar i rögle. Hej igen, jag har fortsatt mina satsningar på mört i rögle dammar.


Comments

Popular posts from this blog

44+ Västmanland Karta

14+ Västmanland Flagga

24+ Ubåt Drink